
Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~
W świecie, gdzie każdy ma prawo tylko do jednej umiejętności, Light dostaje najsłabszy możliwy dar – „Mistrza Owoców”, idealnego co najwyżej do pracy na roli. Kiedy jednak przypadkowo zjada drugi owoc i nie umiera, odkrywa, że może łamać fundamentalne zasady tego świata, przyciągając uwagę kościoła, potężnych wrogów i pradawnych sił. Tak zaczyna się historia skromnego rolnika, który z pola uprawnego trafia w sam środek walki o losy całego królestwa.
Zwiastun
Podobne seriale
Zobacz wszystko →
★7.3
★7.7
★7.7
★7.1
★8.1
★7.9
★7.0
★6.8
★7.1
★7.6„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~”: obsada
Sezony i odcinki
Sezony: 1 · Odcinki: 12 · Zakończony
- Sezon 12025 · Odcinki: 12
Odkrywaj
Komentarze (0)
Możesz komentować bez zakładania konta.
Nie ma jeszcze komentarzy. Napisz pierwszy.
Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~: najczęstsze pytania
Ile odcinków ma serial „Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~”?
Serial „Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” ma jeden sezon; liczba odcinków: 12. Ostatni odcinek wyemitowano 25 marca 2025.
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” – gdzie obejrzeć?
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” w abonamencie w Polsce: Crunchyroll.
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” – kiedy premiera?
Premiera serialu „Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” odbyła się 7 stycznia 2025.
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” – kto gra?
W głównych rolach: 永塚拓馬 (Light Underwood), Lynn (Lena Floria), 三川華月 (Ayla Lawrence) i 集貝はな (Monica Bolst).
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~” – jaka ocena?
„Bogus Skill «Fruitmaster» ~About that time I became able to eat unlimited numbers of Skill Fruits (that kill you)~”: ocena 7,2/10 w TMDB (liczba głosów: 34).

















