cinemova
Polski
Zaloguj się Dołącz za darmo
cinemova
Have I Got a Bit More News for You
Serial

Have I Got a Bit More News for You

45m★ 7.2 (19)
WiadomościKomedia
Dołącz za darmoAplikacje na Androida i iOS już wkrótcePodobne seriale

Obsada: Paul Merton, Ian Hislop

„Have I Got a Bit More News for You”: obsada

Sezony i odcinki

Sezony: 37 · Odcinki: 346 · Emitowany

  1. Sezon 332007 · Odcinki: 8
  2. Sezon 342007 · Odcinki: 9
  3. Sezon 352008 · Odcinki: 8
  4. Sezon 362008 · Odcinki: 10
  5. Sezon 372009 · Odcinki: 8
  6. Sezon 382009 · Odcinki: 9
  7. Sezon 392010 · Odcinki: 9
  8. Sezon 402010 · Odcinki: 10
  9. Sezon 412011 · Odcinki: 9
  10. Sezon 422011 · Odcinki: 10
  11. Sezon 432012 · Odcinki: 9
  12. Sezon 442012 · Odcinki: 10
  13. Sezon 452013 · Odcinki: 9
  14. Sezon 462013 · Odcinki: 10
  15. Sezon 472014 · Odcinki: 9
  16. Sezon 482014 · Odcinki: 10
  17. Sezon 492015 · Odcinki: 9
  18. Sezon 502015 · Odcinki: 10
  19. Sezon 512016 · Odcinki: 9
  20. Sezon 522016 · Odcinki: 10
  21. Sezon 532017 · Odcinki: 9
  22. Sezon 542017 · Odcinki: 10
  23. Sezon 552018 · Odcinki: 9
  24. Sezon 562018 · Odcinki: 10
  25. Sezon 572019 · Odcinki: 9
  26. Sezon 582019 · Odcinki: 10
  27. Sezon 592020 · Odcinki: 9
  28. Sezon 602020 · Odcinki: 10
  29. Sezon 612021 · Odcinki: 9
  30. Sezon 622021 · Odcinki: 10
  31. Sezon 632022 · Odcinki: 9
  32. Sezon 642022 · Odcinki: 7
  33. Sezon 652023 · Odcinki: 10
  34. Sezon 662023 · Odcinki: 10
  35. Sezon 672024 · Odcinki: 10
  36. Sezon 682024 · Odcinki: 10
  37. Sezon 692025 · Odcinki: 10

Komentarze (0)

Możesz komentować bez zakładania konta.

Komentarze są publiczne. Komentarze z linkami, obelgami lub reklamą są usuwane.

    Nie ma jeszcze komentarzy. Napisz pierwszy.

    Have I Got a Bit More News for You: najczęstsze pytania

    Ile odcinków ma serial „Have I Got a Bit More News for You”?

    Serial „Have I Got a Bit More News for You”: liczba sezonów – 37, liczba odcinków – 346. Serial jest wciąż emitowany.

    „Have I Got a Bit More News for You” – kto gra?

    W głównych rolach: Paul Merton (Self - Team Captain) i Ian Hislop (Self - Team Captain).

    „Have I Got a Bit More News for You” – jaka ocena?

    „Have I Got a Bit More News for You”: ocena 7,2/10 w TMDB (liczba głosów: 19).

    Dołącz za darmoAplikacje na Androida i iOS już wkrótce

    Udostępnione przez Cinemova · Zapisuj swoje filmy i seriale, dostawaj osobiste rekomendacje i sprawdzaj, gdzie je obejrzeć.