cinemova
Türkçe
Giriş yap Ücretsiz üye olun
cinemova
Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G.
Dizi

Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G.

2018 · 42dk★ 6.7 (76)
Ücretsiz üye olunAndroid ve iOS uygulaması yakındaBenzer diziler

Unsolved

Dizide rap müziğin simge isimleri Tupac Shakur ve Biggie Smalls'un öldürülmesinin ardından yürütülen soruşturmalar dramatik canlandırmalarla anlatılıyor.

Yaratıcı: Kyle LongOyuncular: Josh Duhamel, Jimmi Simpson, Bokeem Woodbine

Fragman

Sezonlar ve bölümler

1 sezon · 10 bölüm · Final yaptı

  1. 1. Sezon2018 · 10 bölüm

Yorumlar (0)

Üye olmadan da yorum yazabilirsiniz.

Yorumlar herkese açıktır. Bağlantı, hakaret veya reklam içeren yorumlar kaldırılır.

    Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yazın.

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. hakkında sık sorulanlar

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. kaç bölüm?

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. tek sezon ve toplam 10 bölümden oluşuyor. Son bölüm 1 Mayıs 2018 tarihinde yayınlandı.

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. ne zaman çıktı?

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. ilk bölümüyle 27 Şubat 2018 tarihinde yayına başladı.

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. oyuncuları kimler?

    Başrollerde Josh Duhamel (Detective Greg Kading), Jimmi Simpson (Detective Russell Poole), Bokeem Woodbine (Officer Daryn Dupree) ve Marcc Rose (Tupac Shakur) yer alıyor.

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. dizisinin yaratıcısı kim?

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. dizisinin yaratıcısı: Kyle Long.

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G. kaç puan aldı?

    Unsolved: The Murders of Tupac and The Notorious B.I.G., TMDB'de 76 oyla 10 üzerinden 6,7 puana sahip.

    Ücretsiz üye olunAndroid ve iOS uygulaması yakında
    Benzerleri

    Cinemova ile paylaşıldı · Filmlerinizi ve dizilerinizi kaydedin, size özel öneriler alın, nerede izleneceğini görün.